Selçuklu'da sporun gurur gecesi! Şampiyonlar ödüllerine kavuştu
Konya'da sporun gurur gecesi Selçuklu'da yaşandı. 2025 yılı boyunca ulusal ve uluslararası organizasyonlarda önemli dereceler elde ederek Türkiye'yi ve Konya'yı başarıyla temsil eden Selçuklu Belediyespor Kulübü sporcuları, düzenlenen özel törende ödüllerine kavuştu
Programda konuşan Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, sporun sadece fiziksel bir faaliyet olmadığını, aynı zamanda güçlü bir toplumun temelini oluşturan en önemli unsurlardan biri olduğunu dile getirdi. Spora yaptıkları yatırımların karşılığını aldıklarını belirten Pekyatırmacı, Selçuklu’nun spor alanında örnek bir noktaya ulaştığını ifade etti. Gençlere sunulan imkanların her geçen gün genişlediğini dile getiren Pekyatırmacı, ilçede spor yapmak isteyen herkesin ulaşabileceği modern tesislerin bulunduğunu belirtti.
Sporun gençler üzerindeki olumlu etkilerine dikkat çeken Pekyatırmacı, disiplinli bireyler yetişmesinde sporun önemli rol oynadığını belirterek, yapılan yatırımların aslında gençlerin hayallerine yapılan yatırımlar olduğunun altını çizdi. Başarıların arkasında büyük bir emeğin bulunduğunu kaydeden Başkan Pekyatırmacı, antrenörlere, kulüp yöneticilerine ve sporcuların ailelerine teşekkürlerini sundu.
Selçuklu Belediyesi’nin spor eğitimlerine ilişkin veriler de törende paylaşıldı. Buna göre, 15 farklı branşta faaliyet gösteren spor okullarında son bir yılda 27 bini aşkın, son yedi yılda ise 150 binden fazla çocuğa eğitim verildi. Bu altyapıdan yetişen birçok sporcunun lisanslı olarak kariyerine devam ettiği ve milli takımlara kadar yükseldiği belirtildi.
Ayrıca yapımı tamamlanmak üzere olan Sporcu Seçme ve Yetiştirme Merkezi’nin de Türkiye’nin en kapsamlı spor yatırımlarından biri olacağı ifade edildi. Aynı anda binlerce sporcunun antrenman yapabileceği merkezin, geleceğin başarılı sporcularını yetiştirmesi amaçlanıyor.
Bakmadan Geçme
