Süper Lig'de iki takım küme düştü! Son takım son hafta belli olacak
Süper Lig'de bitime 1 hafta kala iki takımın küme düşmesi kesinleşti.
Deplasmanda Alanyaspor'a 3-1 mağlup olan Kayserispor'un küme düşmesi kesinleşti. 27 puanda kalan sarı-kırmızılı takımda maç sonunda büyük üzüntü vardı. Kayseri ekibi, gelecek hafta sahasında Konyaspor'u konuk edecek. İki takım da maça iddiasız çıkacak.
Fatih Karagümrük'ün de son hafta öncesi küme düşmesi kesinleşti. İstanbul ekibi, 33. haftada deplasmanda Kocaelispor'u 1-0 mağlup etti ve puanını 27'ye çıkardı ancak bu sonuç yetmedi. Karagümrük son hafta evinde Alanyaspor'u konuk edecek.
İki kez öne geçtiği mücadelede Galatasaray'a 4-2 mağlup olan Antalyaspor 29 puanda kalırken, son haftaya dezavantajlı girecek. Antalyaspor son hafta evinde Kocaelispor'u konuk edecek.
2-0 geriye düştüğü maçta Kasımpaşa'yı evinde 3-2 mağlup eden Gençlerbirliği, puanını 31 yaptı ve son haftaya avantajlı girdi. Akara ekibi son hafta deplasmanda Trabzonspor'a konuk olacak. 32 puandaki Kasımpaşa ise evinde Galatasaray'ı konuk edecek.
Evinde Rizespor'u 4-0 mağlup eden Eyüpspor ise 32 puana çıktı. istanbul ekibi son hafta deplasmanda Fenerbahçe'ye konuk olacak.
Eyüpspor, Kasımpaşa, Gençlerbirliği ve Antalyaspor arasından bir takım daha Süper Lig'e veda edecek.
Bakmadan Geçme