- Haberler
- Güncel
- 30 gün trafikten men cezası geldi! Sürücüler sistem söktürmek için sıraya girdi! Multimedya ekran yasaklandı mı?
30 gün trafikten men cezası geldi! Sürücüler sistem söktürmek için sıraya girdi! Multimedya ekran yasaklandı mı?
APP plakadan sonra şimdi de 'ekran' paniği! Yanlış montajlanan veya devasa boyutlarıyla sürücünün dikkatini dağıtan multimedya sistemleri artık ağır cezaya tabi. Trafik ekiplerinin denetimlerinde tehlikeli bulunan araçlar doğrudan otoparka çekilecek.
Fabrika çıkışlı orijinal donanımlar ile araca sonradan takılan sistemler arasında net bir ayrım var Apple CarPlay veya Android Auto destekleyen, navigasyon, müzik kontrolü ve telefon görüşmesi gibi temel sürüş asistanı görevleri gören standart cihazlar yasal sınırda kalıyor. Ancak sürüş esnasında video oynatan, ön cam görüş açısını kapatan veya konsoldan dışarı taşan amatör montajlı sistemlere ceza kesilecek.
Bakmadan Geçme