- Haberler
- Güncel
- 30 gün trafikten men cezası geldi! Sürücüler sistem söktürmek için sıraya girdi! Multimedya ekran yasaklandı mı?
30 gün trafikten men cezası geldi! Sürücüler sistem söktürmek için sıraya girdi! Multimedya ekran yasaklandı mı?
APP plakadan sonra şimdi de 'ekran' paniği! Yanlış montajlanan veya devasa boyutlarıyla sürücünün dikkatini dağıtan multimedya sistemleri artık ağır cezaya tabi. Trafik ekiplerinin denetimlerinde tehlikeli bulunan araçlar doğrudan otoparka çekilecek.
Otomobil içi teknolojiler her geçen gün daha da otonom ve devasa ekranlı hale gelirken, yasa koyucular ile teknoloji tutkunları arasındaki sınır çizgisi giderek inceliyor. Sürücüler 21.000 TL'lik cezadan kaçınmak için araçlarındaki uydurma sistemleri sökmeye başlarken, teknoloji marketleri bu yeni yasal standartlara tam uyumlu ürünleri ne kadar sürede raflarına dizecek?
Bakmadan Geçme