- Haberler
- Güncel
- 30 gün trafikten men cezası geldi! Sürücüler sistem söktürmek için sıraya girdi! Multimedya ekran yasaklandı mı?
30 gün trafikten men cezası geldi! Sürücüler sistem söktürmek için sıraya girdi! Multimedya ekran yasaklandı mı?
APP plakadan sonra şimdi de 'ekran' paniği! Yanlış montajlanan veya devasa boyutlarıyla sürücünün dikkatini dağıtan multimedya sistemleri artık ağır cezaya tabi. Trafik ekiplerinin denetimlerinde tehlikeli bulunan araçlar doğrudan otoparka çekilecek.
Trafik güvenliğini artırmaya yönelik yeni düzenlemeler, araç aksesuar sektöründe dengeleri değiştirdi. Özellikle sonradan takılan multimedya ekranlar ve ses sistemlerine yönelik cezalar sürücülerde tedirginliğe yol açarken; sektör temsilcileri, görüş açısını kapatmayan standart montajlı cihazların yasak olmadığını ancak bilgi kirliliği nedeniyle işlerin durma noktasına geldiğini belirtiyor.
EKONOMİM
Bakmadan Geçme