- Haberler
- Konya Haber
- Konya'da bir ilk yaşandı! Granfondo Yarışı nefes kesti
Konya'da bir ilk yaşandı! Granfondo Yarışı nefes kesti
Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından Konya'da ilk kez gerçekleştirilen Granfondo Bisiklet Yol Yarışı, Türkiye'den ve farklı ülkelerden toplam 565 amatör ve profesyonel bisikletçinin katılımıyla unutulmaz anlara sahne oldu
“HARİKA BİR ORGANİZASYON GERÇEKLEŞTİRİYORUZ”
Startın ardından açıklamalarda bulunan Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Ahmet Murat Koru, Konya'nın 2026 Avrupa Bisiklet Başkenti ilan edilmesinden sonra bu anlamda organizasyonları tüm hızıyla sürdürdüklerini belirterek, “Granfondo’yu Konya'da ilk kez icra ediyoruz. 4 farklı ülkeden, 42 farklı şehirden 565 sporcumuz bugün şehrimizin belli bölgelerinde pedal çevirdiler, çok büyük bir coşku var. Organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Şehrimizin, ülkemizin farklı yerinden gelmiş sporcularımıza teşekkür etmek istiyorum. Hep beraber harika bir organizasyon gerçekleştiriyoruz” diye konuştu.
Bakmadan Geçme