- Haberler
- Konya Haber
- Konya'nın hasreti sona erdi! Akşehir Gölü'nde yıllar sonra ilk kürekler çekildi
Konya'nın hasreti sona erdi! Akşehir Gölü'nde yıllar sonra ilk kürekler çekildi
Kuruma noktasına gelen Akşehir Gölü'nde su seviyesinin yükselmesiyle 20 yıllık bekleyiş sona erdi. Normal teknelerin ilerleyemediği sığ ve çamurlu alana kendi atölyelerinde ürettikleri özel tasarım kayıklarla açılan doğa tutkunları, yıllar sonra gelen mucizenin tadını çıkarıyor.
"Buranın özlemiyle yapıldı"
Doğa tutkunu Osman Arslan ise uzun yıllar sonra göle açılmanın tarifsiz mutluluğu içinde olduklarını belirtti.
Sığ sularda ilerleyebilen kayığın büyük bir özlemle yapıldığını aktaran Arslan, "20 yıldır beklediğimiz su geldi. Geziyoruz, dolaşıyoruz. Gölün hemen hemen ortasında 90 santimetrelik su derinliği var. Yıllardır bu su seviyesini görmedik. İnşallah daha iyi olur. Bundan üç ay önce durduğumuz yerde araçlar hareket ediyordu." ifadelerini kullandı.
Ramazan Kova da gölde özel kayıkla gezmenin keyfini yaşadıklarını dile getirdi.
Bakmadan Geçme