- Haberler
- Konya Haber
- Konyalılar trafik cezalarında ikiye bölündü! Caydırıcı olacak mı?
Konyalılar trafik cezalarında ikiye bölündü! Caydırıcı olacak mı?
Son dönemde trafik cezalarındaki artışlar ve yeni düzenlemeler, Konya'da vatandaşların gündemine oturdu. Şehir genelinde mikrofon uzattığımız vatandaşlar, uygulamaya konulan yüksek ceza tutarları ve bazı yasaklar konusunda ikiye bölünmüş durumda
VATANDAŞLAR İKİYE AYRILDI
Konyalı vatandaşlar cezalarla ilgili;
“Bu cezalar çok yüksek. Tamam caydırıcı olsun diye güzel ama şehir içi en düşük cezalar 15 bin lira olur mu? Bence bazı cezalar hem gereksiz hem de oldukça fazla. Bu durumun vatandaşı üzdüğünü düşünüyorum. Örneğin araçlardaki multi ekranlar veya APP plakalar neden sorun oluyor. Tamam yüksek sesle kimse müzik dinlemesin veya yere basık araç kullanmasın ama APP plakanın bu kadar sorun olması garip geliyor. Bu daha başlangıç. Trafikte ceza alan insanlar gün geçtikçe çoğalacak ve çoğu ödeyemeyecek. Sonra da onlara yapılandırma uygulayacaklar. Cezalar daha tutarlı ve yerinde olmalı. Bu yasaklar özellikle modifiyecileri ve plakasının yanlış mı doğru mu olduğunu anlayamayan vatandaşları ayağa kaldırdı” dedi.
Bakmadan Geçme