Konyaspor'da Başkan Atiker'den bayram mesajı
Konyaspor Başkanı Ömer Atiker, Kurban Bayramı dolayısıyla tebrik mesajı yayınladı.
Başkan Ömer Atiker mesajında, ""Paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularının en güzel şekilde yaşandığı mübarek Kurban Bayramına bir kez daha ulaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu vesileyle başta taraftarlarımız olmak üzere teknik ekibimize, futbolcularımıza ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur ve esenlik dolu bir bayram diliyorum. Kurban Bayramımız mübarek olsun" mesajını yayınladı.
Bakmadan Geçme