MEB duyurdu: Okullarda online görüşme dönemi başlıyor!
Milli Eğitim Bakanlığı, okullarda yaşanan saldırı olaylarının ardından yeni düzenlemeyle velilerin e-Okul, BiP ve MEBİM üzerinden randevu oluşturabilecekleri öğretmenlerle çevrim içi görüşme yapabilecekleri bir sisteme hazırlanıyor.
Bakmadan Geçme
KOMÜT’te yatırım ve ekonomi gündemi değerlendirildi
Rizespor'da Recep Uçar'dan aylar sonra gelen Konyaspor açıklaması
Konya’da Aşure ikramı yapılacak! İşte dağıtım noktaları! Tüm Konyalılar davetli…
Meram’da trafik bilinci kazanan binlerce öğrenci mezun oldu!
1.Lig'in yeni ekibi iki eski Konyasporlu oyuncuyu kadrosuna kattı!
Konya'da kuraklığa karşı büyük önlem: KOSKİ 19 ilçede sondaj çalışmalarını sürdürüyor!