- Haberler
- Güncel
- 30 gün trafikten men cezası geldi! Sürücüler sistem söktürmek için sıraya girdi! Multimedya ekran yasaklandı mı?
30 gün trafikten men cezası geldi! Sürücüler sistem söktürmek için sıraya girdi! Multimedya ekran yasaklandı mı?
APP plakadan sonra şimdi de 'ekran' paniği! Yanlış montajlanan veya devasa boyutlarıyla sürücünün dikkatini dağıtan multimedya sistemleri artık ağır cezaya tabi. Trafik ekiplerinin denetimlerinde tehlikeli bulunan araçlar doğrudan otoparka çekilecek.
30 milyona yaklaşan motorlu taşıtın bulunduğu Türkiye yollarında, son yıllarda popülerleşen devasa ve ön konsola uygun olmayan tablet tipi ekranlar kazalara davetiye çıkarıyor. Yeni yasayla birlikte trafik polisleri, sürücünün görüş alanını daraltan veya profesyonel standartlarda monte edilmeyen ekranları doğrudan kural ihlali sayacak. Sürücülerin aklını karıştıran en büyük detay cezanın sınırları etrafında toplanıyor.
Bakmadan Geçme