Galatasaraylı Abdülkerim'den Konyaspor açıklaması

Galatasaray forması giyen Abdülkerim Bardakçı açıklamalarda bulundu

Galatasaray forması ile üst üste 4 kez şampiyonluk yaşayan Abdülkerim Bardakçı, açıklamalarda bulundu.

Abdülkerim yaptığı açıklamada; “Üzülüyorum tepkilere. Artık ailemi ne yazık ki Konya’da oynadığımız maçlara göndermiyorum. Konya benim memleketim, arkadaşlarımla hep görüşüyorum. Baba yerine koyduğum İlhan hoca ile hâlâ konuşuyorum. İnşallah Türkiye Kupası’nı kazanacaklar” dedi. (Sabah)

Bakmadan Geçme