- Haberler
- Konya Haber
- Konya'da bisikletseverlerden 55 kilometrelik doğa turu!
Konya'da bisikletseverlerden 55 kilometrelik doğa turu!
2026 Avrupa Bisiklet Başkenti seçilen Konya'da, Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen bisiklet turları devam ediyor.
“BAŞKANIMIZ BAŞLATTIĞI BİSİKLET SEVDASI TÜM KONYA HALKI ÜZERİNDE İLERLİYOR”
Tura katılan Yeşil Meram Bisiklet ve Doğa Sporları Derneği Başkanı Murat Balık, “Büyükşehir Belediye Başkanımızın ‘Bisiklet Şehri Konya’ diyerek başlatmış olduğu bisiklet sevdası tüm Konyalı halkı üzerinde ilerledi. Şu anda Konya’da ciddi anlamda bir bisiklet kullanımı var. Konya bu yıl zaten Avrupa Bisiklet Başkenti olarak da ilan edildi. Bununla alakalı bugün yaptığımız gibi bisiklet turları oluyor. Bugün de yaklaşık 90 kişi bu tura katıldık. Güzel bir manzara eşliğinde güzel bir koordinasyonla ilerliyoruz. Bize bu imkanı sağladığı için Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür ediyoruz” diye konuştu.
Bakmadan Geçme