MEB duyurdu: Okullarda online görüşme dönemi başlıyor!
Milli Eğitim Bakanlığı, okullarda yaşanan saldırı olaylarının ardından yeni düzenlemeyle velilerin e-Okul, BiP ve MEBİM üzerinden randevu oluşturabilecekleri öğretmenlerle çevrim içi görüşme yapabilecekleri bir sisteme hazırlanıyor.
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), okullarda yaşanan olayların ardından öğretmen-veli görüşmelerinin daha güvenli ve planlı yürütülmesi amacıyla "Veli Randevu Sistemi"ne yönelik kapsamlı çalışma başlattı. Şanlıurfa ve Kahramanmaraş'ta okullarda yaşanan saldırıların ardından Başkan Recep Tayyip Erdoğan ile Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'in sistemin daha etkin hale getirilmesine yönelik açıklamaları sonrası yapılacak değişiklikler netleşti.
Bakmadan Geçme