Konya'da kupa kaldıran eski Konyasporlu Yusuf'tan açıklama

Çorum FK ile Konya'da Süper lig'e çıkma başarısı gösteren Yusuf Erdoğan açıklamalar yaptı.

Yusuf Erdoğan, sezon başında Konyaspor'dan ayrılarak Çorum FK'ya transfer olmuştu.

Yusuf, Konya'daki 1. Lig finalinin ardından yaptığı açıklamada, "Konya'ya gidip geliyorum sürekli. Artık memleketimizin yarısı Konya oldu diyebilirim. Bağımlılığım farklı buraya karşı. İlk play-off finalinin Konya’ya verildiği gün aslında hikayenin burada güzel biteceğini hissediyordum. Çok şükür. Hani çok sevdiğim şehirde kupayı kaldırmak benim için güzel oldu. Mutluyuz. Zor bir sezondu bizim için. İnişler çıkışlar. Çünkü şampiyonluk kurulan bir takımdı. Süper Lig’de artık kalıcı olup üst sıralarda oynayarak güzel bir Çorum FK izletmeyi hedefliyoruz" dedi.

Özel Haber

Bakmadan Geçme